Dog Fascination
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 It's mine so fuck off || &Magic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Deino

Deino


Geslacht : Reu
Aantal berichten : 37
Naam : Romy :D

Honden profiel
Roedel: ~I have my own pack full of souls
Leeftijd: ~Almost 4 years
Partner: ~Most girls are afraid of me, what course should be

It's mine so fuck off || &Magic Empty
BerichtOnderwerp: It's mine so fuck off || &Magic   It's mine so fuck off || &Magic Emptyvr nov 02, 2012 4:10 am






It's mine so fuck off!


Liggend in het gras zo stil als hij kon bekeek hij het hertje wat stond te grazen in het grote veld. Heel de dag had hij al vreselijke honger en dit was zijn kans. Het was niet zijn favoriete maaltijd maar hij moest iets. Zonder maar enig geritsel te maken sloop hij dichter bij het hert in de buurt die ondertussen zijn hoofd omhoog hief. Hij had nu kans dat het hert hem rook als de wind zijn kant in stond, maar anders was het gewoon appeltje eitje. Toen het hert zijn hoofd weer aan de grond had was het de kans om toe te slaan. De afstand tussen hem en het hert was amper 5 meter dus met een paar grote sprongen stond hij er wel naast. Hij sprong op en rende zo snel hij kon op het hert af die al op de vlucht geslagen was. Dit werd zo’n race wedstrijd. Als hij sneller was dan had hij zijn maaltijd, maar al was het hert sneller dan had hij voor dit keer geluk. Maar al snel werd het hert moe en maakte Deino een paar grote sprongen toen hij naast het hert rende. Zijn hoofd schoot naar rechts en smakte in de schouder van het hert die hierbij neerviel. Hij spartelde wat tegen maar na een flinke hap in zijn nek was dat al snel over. Eindelijk kon hij van zijn maaltijd genieten maar niet hier, hier was het zo open en zo goed. Hij pakte het hert vast in zijn dij en trok hem met hem mee richting de bosjes. Maar voordat hij bij de bosjes was stopte hij even en wierp een blik naar rechts. Er liep een andere hond, en van wat hij kon zien was het een goede. Dat bedoelde hij nou als je hier wilde eten kon je ieder moment gestoord worden, maar het enige gedeelte waar je goede sappige herten kon vinden was hier. Hij pakte het hert weer beet en liep met een aanvallende houding op de andere hond af. Voor zijn neus stopte hij en liet het hert los. ‘Is het nou zo moeilijk om mij op mijn gemak te laten eten…’ zei hij op een redelijk boze toon. De hond kon blij zijn want hij had net zijn maaltijd gevangen.

&Magic <<33
Sorry flutje Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Magic

Magic


Geslacht : Reu
Aantal berichten : 182
Naam : Maureen

Honden profiel
Roedel: I'm not a chat liking Bebs.
Leeftijd: 4
Partner: Let's love someone 'yeah.' Gawd, you are driving me crazy

It's mine so fuck off || &Magic Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's mine so fuck off || &Magic   It's mine so fuck off || &Magic Emptyvr nov 02, 2012 6:15 am



''So paws off."


Honger. Buikpijn. Misselijk.
Fijn mijn humeur is dus op het moment naar het nulpunt gedaald, ik heb honger, verschrikkelijk is het gewoon, nog nooit zulke honger gehad. Ik heb buikpijn, er was maar een middel tegen dat, gras, dat was hier in elk geval niet in overvloed, er was alleen maar riet, zover als je kon kijken. En dan was er nog die misselijkheid van me, waardoor ik niet kon eten, dus dat bleef misselijkheid, honger en buikpijn, dat waren dus de oorzaken, het gevolg was een humeur tot het nulpunt. Honden konden mij vandaag dus beter met rust laten. Maar een beetje rust leek zeldzaam de laatste dagen, als het niet een of pup was was het wel weer een andere hond die je van het een of het ander loopt te verwijten. Dan waren er ook nog die sukkels die mij onderschatten, die dachten dat ik goed was of iets in die belachelijke richting. Ik ben toch niet de paashaas? Zo goed. No way, ik zou ronduit gestoord worden als ik de hele tijd een beetje eitjes moest gaan lopen rondstrooien zodat kleine puppies ze zouden zoeken en vervolgens ze met veel plezier zouden opeten. Daarnaast, als je mij paashaas zou laten spelen zouden er niet veel eitjes over zijn om te verstoppen. Tenzij je me buik wilt open snijden natuurlijk.


Nog niet af!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's mine so fuck off || &Magic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog Fascination :: De Vallei :: Rietveld-
Ga naar: