Dog Fascination
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I'm afraid of time~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Magic

Magic


Geslacht : Reu
Aantal berichten : 182
Naam : Maureen

Honden profiel
Roedel: I'm not a chat liking Bebs.
Leeftijd: 4
Partner: Let's love someone 'yeah.' Gawd, you are driving me crazy

I'm afraid of time~ Empty
BerichtOnderwerp: I'm afraid of time~   I'm afraid of time~ Emptyma okt 29, 2012 8:19 am

Daar ben ik weer.
Je zou wel denken. God, daar is hij weer hoor. Iets wat ik natuurlijk volkomen begrijp, maar Magic als ik ben, boeit het me geen ene ruk. Dus erger je jezelf al aan me? Nee, dat zal nog wel komen. Daar zorg ik hoogstpersoonlijk wel voor. Waar ben ik nu dan weer beland? Bij een stel watervallen, het water dat naar beneden klettert doet pijn aan me oren. De stilte en de vrede in dit gebied doet pijn aan mijn oren. Ik ben hier nog niet zo lang en heb eigenlijk pas een andere hond ontmoet een klein keffertje genaamd Hige. Maar geloof me, de gebieden hier zijn vreselijk, tot nu toe. Ik zelf als Magic ben niet zo op zoek naar die verdorven plaatsen, die plaatsen waar alleen de slechterikjes komen, maar een vredig gebied als de watervallen is niets voor mij. Ik hou niet eens van water, anders dan de meeste andere retrievers en hooguit gek voor iemand met het woord ‘eend’ in het engels in zijn naam. ,,Wauw… Wat ben je groot!’’ Ik hoorde het geluid van rechts, direct schoot mijn hoofd daarheen. Ik zag een kleine Terriër pup. ,,Wauw… Wat ben jij klein!’’ Kaatste ik terug. Tss, het kleine sukkeltje wist niet waar hij aan begon door zoiets tegen mij te zeggen. ,,Dat is gemeen!’’ Mompelde het kleine mormeltje. ,,Ik ben ook gemeen. Weet je wat mijn lievelingseten is?’’ Langzaam kwam ik pas voor pas dichterbij de pup. ,,Nee meneer…’’ Ik merkte dat de pup steeds banger begon te worden. Ik genoot van de angst die van de pup af te ruiken was. Ik genoot van het spelletje dat ik met de pup speelde. ,,Een lekkere pupdarm.’’ Fluisterde ik, mijn hoofd was bij de pup, ik ademde zwaar. Ik pakte de pup bij zijn nekvel. ,,Kom mee meid, wij gaan eens een stukje wandelen.’’ Mompelde ik door haar vacht heen als een psychopaat. ,,Nee! Alsjeblieft laat me gaan.’’ De pup spartelde zo hard mogelijk. ,,Ach hou je bek toch dicht man.’’ Snoof ik, terwijl ik vredig door liep met de pup in mijn bek die het langzamer hand opgaf.


358 woorden
HAHAHAHAHAHAHA hoe droog :’D

& Ivy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy

Ivy


Geslacht : Teef
Aantal berichten : 70
Naam : Renske

Honden profiel
Roedel: ×
Leeftijd: 3.
Partner: You think you're in love, but you just want to be loved.

I'm afraid of time~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm afraid of time~   I'm afraid of time~ Emptyma okt 29, 2012 8:47 am


Haar gezondheid was aanzienlijk verbeterd sinds de eerste keer dat ze voet aan wal had gezet op dit eiland. Het was een fucking eiland, en geen ontsnappen meer mogelijk aan dit land, iets wat haar vreselijk stoorde. Haar houten pallet waar ze op had rond gedobberd was geen spoor meer van te zien, dus ze kon hem niet meer om een beetje hulp vragen om haar weer naar het vaste land te brengen. Nee, ze zat opgesloten op een eiland. Omringd door zee. En om eerlijk te zijn: dat was ze beu.
Traag sjokte ze verder over land. Haar staart hing laag en ontspannen, even als haar kop, die niet een al te vrolijke uitdrukking hadden te tonen. Haar mond was dicht en ze had niet als een jonge hond haar bek wijd open hangen om te hijgen en te puffen. Ondanks het warme weer.
Opeens zag ze een goudkleurige retriever voorbij sjokken. Het was duidelijk een reu, te zien aan de enorme testikels die elke reu met zich meedroeg de laatste tijd. Op één of andere manier hingen die altijd vrolijk buiten hun lichaam om er mooi mee te showen. Ze rolde haar ogen en wendde haar blik snel naar een ander- veel interessanter - punt aan de reu. Het droeg een zielig pupje in zijn bek die hevig aan het tegenstribbelen was. Ze ging rustig op haar kont zitten om af te wachten waar dit schouwspel in eindigde. De hond was redelijk ver van haar weg, maar haar ogen hadden dat detail al opgemerkt - even als die grote hangels aan zijn kruis, maar dat kon ze aan de lange schaduw zien die de zon had afgetekend op de grond.
Ze keek hoe de hond langzaam voort kwam richting haar. Misschien had hij haar gezien, maar misschien had hij haar ook nog helemaal niet opgemerkt. Eigenlijk boeide het haar ook helemaal niet. Don't know, don't care. Ze hield zich stil, haar amber kleurige ogen staarde naar het schouwspel met pup en.. hond, vader? Hoe kon je het noemen. De pup leek niet blij. Maar het kon ook een papa zijn die hard was opgetreden. Hierin was ze wel geïnteresseerd.
1. Normaal zou mama dat doen. 2. Papa leek totaal niet op pup. 3. Was het wel papa?
Waarom zou je in hemelsnaam een vreemde pup met je meedragen? Dat was totaal onlogisch. Maar gut, soms had een hond andere hersenspinsels als zij die had. Wat eigenlijk best vaak voorkwam...
Toen de hond een beetje voor haar neus was geparkeerd trok ze een wenkbrauw op - ja honden hebben wenkbrauwen - en kantelde haar kop een beetje. Dat deden ook altijd puppy's als ze zeurden, hun kopjes kantelen. ‘Is dit helemaal de bedoeling, want volgens mij ben jij niet papa..’ Haar ogen kregen een vragende blik. Toen klom ze weer overeind op twee poten en keek de pup eens in de ogen. Haar kop was vervaarlijk dichtbij die van de pup, en dus ook bij de reu, maar ze keek niet in zijn ogen. Hij was nu niet meer belangrijk. ‘Dat is niet jouw vader... is het niet?’ ze verwachtte een vreselijke reactie van het pupje. Pupjes zouden beter moeten opgevoed worden, aangezien ze veel te los rondliepen tegenwoordig. Daarom was ze ook niet van plan óóit van die vreselijke puppy's te krijgen.

- Ivy
Beetje flut, sawwrry.


Terug naar boven Ga naar beneden
Magic

Magic


Geslacht : Reu
Aantal berichten : 182
Naam : Maureen

Honden profiel
Roedel: I'm not a chat liking Bebs.
Leeftijd: 4
Partner: Let's love someone 'yeah.' Gawd, you are driving me crazy

I'm afraid of time~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm afraid of time~   I'm afraid of time~ Emptydi okt 30, 2012 7:47 am



''Are you scared?'' ,,Not of dying really. It's more that... I'm afraid of. Time.''

Dus de pup bevindt zich nog steeds in mijn bek.
Ja, het is waar, ik loop hier rustig rond langs de watervallen met een tegenstrijdige pup in mijn bek. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar ik heen loop. Nu ik er zo over denk, wou ik dat ik nooit deze kant op gelopen was. Want natuurlijk zat er een hond eventjes verderop. Een teef, de tweede al die ik heb ontmoet. Ze bekeek me, staarde haast naar me. Het maakte me niet zenuwachtig maar eerder geïnteresseerd, waarom keek ze zo naar me? Kwam het door de pup in mijn bek, vast wel. Ik had zelf ook zo gekeken als er een reu voorbij was gekomen met een pup in zijn bek. Eigenlijk had ik nog nooit eerder een pup in mijn bek gehad. Ik mocht de pup gewoon niet en ik verveelde mezelf. Laten we zeggen dat de pup gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd was. Tijd, was het geen raar ding? Geen tijd Magic, geen tijd om over na te denken. Iets wat namelijk veel boeiender was kwam steeds dichterbij. Mijn staart gleed naar zijn plek, hoog in de lucht. Ik parkeerde mezelf voor haar en ging rustig op twee poten zitten. Nog steeds met de pup in mijn bek. De teef zonnige gouden kleur, alsof ze geaaid was door de machtige armen van de zon. Ze had lange haren, langer dan mijn haren tenminste. De punten - behalve haar oren - van haar lichaam waren cremékleurig of wit. Ze was sierlijk gebouwd en had amber kleurige ogen. Kortom, het was een Border Collie. ‘Is dit helemaal de bedoeling, want volgens mij ben jij niet papa..’ Zei ze tegen me. Ik rolde met mijn ogen. Nee natuurlijk ben ik niet de papa. Hoe kan ik als perfecte Novia Scotia Duck Tolling Retriever nou de papa zijn van een simpele Terriër als die in mijn bek loopt te bungelen. ,,Natuurlijk niet.'' Mompelde ik dan ook zachtjes tussen de ruwe en harde haren van de Terriër door. Vervolgens vroeg ze ook nog eens aan de pup of ik de vader was. Nee, dat lijkt me aardig logisch als ik zojuist haar eerste woorden heb beaamd. De pup piepte wat. Met de nodige tegenzin liet ik de pup plots uit mijn bek vallen waardoor hij meteen wegkroop. Ik hapte het mormel na. Ik keek de teef uitdagend aan. ,,Nu naar je zin? Bovendien, natuurlijk was het niet de bedoeling dat ik de pup mee droeg.'' Maar dat betekent niet dat ik verboden ben om een pup mee te dragen. Dacht ik achter mijn woorden aan. ,,Heb je trouwens niets beters te doen dan hier een beetje stom staan lopen te staren en de eerste de beste die je ziet aan te spreken over dingen die niet kloppen aan zijn verschijnen?'' Bromde ik met mijn rauwe stem. Voordat ik de teef liet antwoorden ging ik al weer door met praten. ,,Of ben je te depressief door het idee dat je hier vast zit op dit eiland. Voor altijd.'' Ik keek beteuterd na mijn woorden toen weer een beetje cynisch en vervolgens weer gewoon op de neutrale Magic manier.

531 woorden
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy

Ivy


Geslacht : Teef
Aantal berichten : 70
Naam : Renske

Honden profiel
Roedel: ×
Leeftijd: 3.
Partner: You think you're in love, but you just want to be loved.

I'm afraid of time~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm afraid of time~   I'm afraid of time~ Emptyma nov 05, 2012 6:46 am


De kleine waterdruppels die hoog opspatten door het vallen van de watervallen werden zo opgelicht door de heldere zon, dat het pijn deed en ronduit irritant dat het constant in haar ogen prikte. Maar ze liet zich niet afleiden door dat, noch de zon, noch het kabaal dat het water maakte. Haar concentratie was op de vage retriever gericht die niet juist gedrag toonde.
De hond had loom geantwoord. ‘Natuurlijk niet.’ Ja pfft, wat dacht hij dan wel niet wie hij was. Was het normaal om dat te doen ofzo? Hadden zijn ouders hem niet opgevoed ofzo? Manieren manieren, sommige beesten wisten ook niet wat het waren. Daar kon je de ouders op berispen, maar ook op de vreselijke aarden van de mismaakte pups, die voor altijd pups zouden blijven, maar dan in de gedaante van een volwassen hond. Ze geloofde dat deze hond dat was, maar volgend haar dacht hij ook dat hij zelf heel wat was. En dat deed haar ergeren. Weer zo'n macho van: "Oeh kijk mij stoer zijn, ik ben geweldig dapper, en óh zo mooi!" Ze bromde binnensmonds. Ze had echt een hekel aan die honden, dus ze had een hekel aan deze hond.
De pup had piepend op haar geantwoord. Het was juist wat ze had verwacht, en de pup keek álles behalve blij. Toen de hond het pupje onzacht op de grond had laten vallen kroop die piepend weg. Waarschijnlijk naar zijn nestje met mama, papa, broertjes en zusjes. Hij zou zich wel redden, zo niet, dan zou hij leren dat hij niet weg van z'n nest moest gaan. Uiteindelijk zou hij wel weer terecht komen. Ze keek de pup na en richtte haar amberkleurige ogen weer naar de retriever.
‘Nu naar je zin?’ Ze knikte zelfvoldaan, maar voordat ze haar mond weer open kon doen ratelde de hond weer verder. ‘Bovendien, natuurlijk was het niet de bedoeling dat ik de pup mee droeg.’ Ze trok een wenkbrauw op. Justemdebustem. Dat klopte van geen kant. ‘Dus je wilde zeggen dat die pup per ongeluk in je bek kwam te hangen, of dat dat beest vrijwillig lekker in je kleffe bek ging hangen?’ vroeg spottend aan de reu. Wie dacht hij wel niet wie hij was. Het klopte voor geen kant wat hij zei. Ze wilde zich alweer opdraaien om deze hond de laten zijn wat hij was en zelf, in haar eentje, weer lekker verder te gaan, maar het koppige beest had zijn mond alweer open getrokken.
‘Heb je trouwens niets beters te doen dan hier een beetje stom staan lopen te staren en de eerste de beste die je ziet aan te spreken over dingen die niet kloppen aan zijn verschijnen?’ Het toontje van de reu beviel haar niet. Voordat ze ook maar kon antwoorden was hij alweer door aan het ratelen. ‘Of ben je te depressief door het idee dat je hier vast zit op dit eiland. Voor altijd.’ Ze grinnikte van zijn stomme toontje. Hij was zo dóm, hij was zo'n enorme sukkel, zo ernstig dat hij zelf dacht dat hij slim was. En dat amuseerde haar. Honden die zo onwetend waren, waren puur leedvermaak, pure amuse voor honden met een beetje hersens in hun koppen.
‘Punt één: Natuurlijk heb ik betere dingen te doen, ik wilde je net de rug toe keren, maar een imbeciele lul hier hield mij op in dat proces, plus dat het onvriendelijk is iemand niet aan te kijken als je een gesprek met diegene voert. Kijk, ik ben hier wél opgevoed, in tegenstelling tot andere honden in dit gezelschap,’ sprak ze met een ronduit spottende en sarcastische toon. Ze hield even een pauze om de informatie - dat waarschijnlijk een grote hoeveelheid was voor de domme reu hier - en begon toen met haar tweede punt. ‘Punt twee: Niets is voor altijd. Ik ben hier ook gekomen, dus wie zegt dat ik op dezelfde manier niet weer terug kan.’ Ze hief arrogant haar neus in de hoogte. Ja, ze wilde hier weg, ze wilde weer naar vast land, waar ze makkelijk kon leven en meer lol kon hebben dan hier. Vooral dat tweede punt. Het was hier zo uitgestorven en dood, dat het om te janken was. Ze keek met haar ogen weer scherp naar de reu. ‘Punt drie: Ik ben niet depressief, misschien vind ik dit eiland wel helemaal top, geweldig, subliem, dat weet jíj niet.’ Ze had alles zo snel achter elkaar gezegd, dat de reu er onmogelijk ook maar een woordje tussen had kunnen proppen.

Words: 751
Note: ××







ivy
















































“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'm afraid of time~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm afraid of time~   I'm afraid of time~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm afraid of time~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog Fascination :: Het Midden :: Watervallen-
Ga naar: