Dog Fascination
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Heropening Dog Fascination!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Pearl
Administrator
Pearl


Geslacht : Teef
Aantal berichten : 180
Naam : Sammy

Honden profiel
Roedel: Geen
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Geen

Heropening Dog Fascination! Empty
BerichtOnderwerp: Heropening Dog Fascination!   Heropening Dog Fascination! Emptydi okt 23, 2012 6:46 am

Met plezier mag ik jullie mededelen dat Dog Fascination vanaf vandaag opnieuw de lucht in is!

Alle oude topics zijn verwijderd maar wel bewaard gebleven, dus wanneer je een bepaald topic terug wilt kun je Pearl een PB sturen. De mensen die hier al een account op hadden aangemaakt, hebben de mogelijkheid het stof van hun oude account te blazen en verder te gaan.

Ik vond persoonlijk dat er hier altijd een enorm gezellige en actieve sfeer hing en ik hoop dat we dit vanaf vandaag weer kunnen bereiken en oppakken. Ik wil bij deze de mensen die mij geholpen hebben met het geven van meningen en tips bedanken!

Natuurlijk hoort bij een heropening nieuwe updates:

- De gehele lay out is veranderd, maar heeft wel zijn groene kleurenthema behouden;
- De gebieden zijn aangepast en aantal gebieden zijn veranderd in geheel nieuwe landschappen;
- We hebben een portal;
- De handleidingen en regels zijn uitgebreid;
- Elke maand staat een uitgekozen lid in de spotlight op het portal;
- We hebben onze eigen trailer die binnenkort uitgebreider gemaakt zal worden

Ook hebben we een moderator: Laika aka Naomi. Dit houdt in dat het team uit Pearl en Laika zal bestaan.

Wij wensen jullie veel plezier!

- Het Team
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heropening Dog Fascination!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verhaal van Dog Fascination
» Hoe werkt het hier op Dog Fascination?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog Fascination :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: