Dog Fascination
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Maybe it wasn't a good idea || Open.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sukrutov

Sukrutov


Geslacht : Reu
Aantal berichten : 27
Naam : Lisa c:

Honden profiel
Roedel: None at this moment
Leeftijd: I'm 2.5 years old.
Partner: Just who in the world doesn't love me~?

Maybe it wasn't a good idea || Open. Empty
BerichtOnderwerp: Maybe it wasn't a good idea || Open.   Maybe it wasn't a good idea || Open. Emptyzo okt 28, 2012 11:07 am



Sukrutov

"If I can't see the sun, maybe I should go.
Don't wake me if I'm dreaming of Angels on
the MOON."










Met rustige stappen wandelde de hond door het gebied. Zijn oren stonden recht om elk geluid op te vangen dat hij kon horen. Het was hier mistig en ook nog eens donker. Je kon maar enkele meters voor je kijken en dan maar één á twee meter. Voor de rest moest je vertrouwen op je andere zintuigen zoals je oren. De reu is niet bekend met dit gebied maar hij heeft er wel al wat over gehoord. Dat het hier niet de leukste plaats is om te zijn en dat het vaak het slechte aan zou trekken. Maar toch hield het de hond niet tegen om niet naar hier te komen. Integendeel zelfs, hij vond het wel leuk om hier te komen, om het gevaar een beetje op te zoeken. Misschien dat het die mentaliteit is die hem altijd in gevaar brengt. De hond denkt namelijk nooit na voor iets doet maar denkt pas aan de gevolgen als het al te laat is. Maar hij leeft nog steeds. Zolang dat het geval is zal hij gevaar blijven opzoeken en de stomste dingen blijven doen. Als hij dood is, dan zou hij het wel willen veranderen maar dan zal het al te laat zijn. Als je dood bent dan ben je namelijk dood. je kan dan niets meer. Je zal niet terug komen. Het zal zijn alsof je eeuwig slaapt. Daarom dat je van het leven moet genieten en moet doen wat je graag doet want als je eenmaal dood bent dan is het te laat. de tong van de hond hing vrolijk uit zijn bek en zijn staart ging heen en weer. Het leek haast alsof hij zich nergens zorgen over maakte. Ondertussen leek het wel al donkerder te zijn geworden en het leek ook alsof dat de mist dikker was geworden. Het gaf hem kriebels, maar geen kriebels van angst maar juist van de adrenaline. Soms kwam hij eens een boom tegen die hij ook pas kon zien als hij er twee meters van vandaan was. Even keek de hond naar achter als hij dacht wat te horen maar natuurlijk kon hij niets zien. Hij haalde zijn schouders maar op en ging dan gewoon verder. Als er echt iets was dan zal het uiteindelijk wel tevoorschijn komen als het wilt. Hij moet gewoon even wachten en misschien wat zeggen. Ja, als hij wat zou zeggen dan zal het beest, waarschijnlijk was het een hond, sneller afkomen. "Is het leuk om mij te stalken?" Vroeg de reu op een vriendelijke toon zonder ook maar iets van agressie. Volgens hem was hij de vriendelijkheid zelve. En dat was misschien ook waar. Je zal hem zelden tot nooit kwaad zien. Vechten zal hij ook alleen maar doen als het moet en nooit voor het plezier. Hij haat het om te vechten en al helemaal om te doden. Doden is dan ook iets dat hij zeker niet snel zal doen. Hij vermijd dat het liefst.

[Open voor iedereen die wilt]

Terug naar boven Ga naar beneden
Deino

Deino


Geslacht : Reu
Aantal berichten : 37
Naam : Romy :D

Honden profiel
Roedel: ~I have my own pack full of souls
Leeftijd: ~Almost 4 years
Partner: ~Most girls are afraid of me, what course should be

Maybe it wasn't a good idea || Open. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it wasn't a good idea || Open.   Maybe it wasn't a good idea || Open. Emptydo nov 01, 2012 8:31 am



Met dappere grote stappen paradeerde hij vol trots door de mist banken. Deze plek gaf hem energie en het idee dat er toch nog iets slechts was op deze goede wereld. Af en toe werd hij er toch wel een beetje gek van. Heel de wereld verhelderde door de blij honden die er waren, de slechte kant werd niet meer verdedigt door duizenden honden, de slechte kant slankte steeds meer af. Alle puppies die geboren werden hadden geen kans meer om hun eigen weg te kiezen, ze hebben geen keus en vele puppies weten niet eens wat de ‘slechte’ kant is. Maar er komt een tijd dat alles weer veranderd. Daar is hij zeker van. Alle blije hondjes zullen vermoord worden en de slechte zullen de wereld overnemen. Dat zal wel een hele klus worden maar de hoop dat dit gaat gebeuren blijft er zijn. Hij stopte met lopen en een diepe zucht verliet zijn mond. Waarom dacht hij hieraan, in zijn eentje kon hij toch niets beginnen tegen al die vrolijke honden. Opeens verzette hij zijn gedachte en spitste zijn oren. Hij hoorde geluid van pootstappen (of hoe je dat ook zegt xp) en het was zeker niet ver weg. Met zijn rode ogen probeerde hij door de mist heen te kijken maar het was ook al aardig donker geworden dus dat had ook geen nut meer. Hij stak zijn neus de lucht in en snoof een keer diep in. Het leek erop dat het een rui was maar de geur had hij nog nooit eerder geroken. Hmm een onbekende dat kon nog wel leuk gaan worden. Hij begon weer met lopen en liep in de richting in waarvan het geluid en de geur van af kwam. Toen het geluid steeds harden in zijn oren galmde wist hij wel dat de andere hond zo’n 5 a 6 meter van hem vandaan was. Maar blijkbaar was hij niet de enige die in de gaten had dat er een hond was. De hond die hij volgde merkte ook dat hij gevolgd werd aan zijn vraag te horen. Een grijns verscheen op zijn lippen en hij draafde een stukje bij zodat hij naast de andere hond stond. ‘Tja, eigenlijk wel. Problemen mee vlekkie?’ zij hij met zijn zware stem. Waarschijnlijk was het zo’n goedzakje die op expeditie uit was om ook is het land van de kwade te onderzoeken. Nou had hij ook nog de jackpot hemzelf gevonden. Met zijn ogen probeerde hij de andere hond eens goed te bekijken. Hij was zo schoon en wit, dat was zeker iets wat opviel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sukrutov

Sukrutov


Geslacht : Reu
Aantal berichten : 27
Naam : Lisa c:

Honden profiel
Roedel: None at this moment
Leeftijd: I'm 2.5 years old.
Partner: Just who in the world doesn't love me~?

Maybe it wasn't a good idea || Open. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it wasn't a good idea || Open.   Maybe it wasn't a good idea || Open. Emptydo nov 01, 2012 11:51 am



Sukrutov

"If I can't see the sun, maybe I should go.
Don't wake me if I'm dreaming of Angels on
the MOON."














Daar was de hond dan. Traag draaide Sukrutov zich om naar zijn gast. De reu was groot met donkere kleuren. Vooral zwart overheerste maar ook donkerbruine. Net zoals de meeste dobbermans eruit zien eigenlijk. Zijn ogen verraden hem. Hij was slecht, dat kon je vrij snel zien. Toch gaf hij hem eerst een kans in plaats van meteen weer verder te wandelen. Daar bereik je toch niets mee. Ze gaan je dan alleen maar als zwak beschouwen en dat is iets dat niet mag gebeuren. ‘Tja, eigenlijk wel. Problemen mee vlekkie?’ Sprak de onbekende reu op een zware toon. terwijl de hond hem bekeek keek hij de reu gewoon recht in de ogen aan. Dit zijn van die momenten dat hij emotieloos kan overkomen. Slechte honden hebben het recht niet te weten hoe dat hij zich voelt. "Helemaal niet. Ik zou mezelf ook stalken moest ik jou zijn. Ik bedoel, zo'n knappe hond als mij, die wilt iedereen toch stalken." Bij deze ene zin liet hij al goed merken wat voor ego dat hij heeft. Hij deed dan ook helemaal geen moeiten om die te verbergen. Rustig zette hij zich neer maar geen seconde verloor hij de hond uit het oog. "Mag ik heel toevallig weten wat dat je naam is?" De staart van de hond lag naast hem op de grond zonder te bewegen. Ergens kon hij blij zijn dat hij meteen een slechte hond was tegengekomen, want nu wist hij in ieder geval al wie hij niet zo snel moest vertrouwen. Langs de andere kant kon dit ook heel nadelig zijn. Want moest de hond in een slechte bui zijn en de manier waarop dat Sukrutov praten hem niet aanstond, kon hij zo in de aanval vliegen. Als dat het geval was, dan had Sukrutov dikke pech en zou hij moeten vechten. Een eenzame vogel vloog voorbij. Hoe donker en enge het daar ook niet was, toch bleef de vogel vrolijk tsjilpen. Snel ging de tong van de hond over zijn lippen. Nee, dit was niet het juiste moment om te denken aan eten. Snel richte hij zijn aandacht dan ook weer op de zwarte hond.

[Sorry, flutje maar het is al vrij laat en inspiratie is op x'D]

Terug naar boven Ga naar beneden
Deino

Deino


Geslacht : Reu
Aantal berichten : 37
Naam : Romy :D

Honden profiel
Roedel: ~I have my own pack full of souls
Leeftijd: ~Almost 4 years
Partner: ~Most girls are afraid of me, what course should be

Maybe it wasn't a good idea || Open. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it wasn't a good idea || Open.   Maybe it wasn't a good idea || Open. Emptydi nov 06, 2012 4:04 am



Langzaam draaide de hond zijn gehele lichaam om en keek hem recht in de ogen aan. "Helemaal niet. Ik zou mezelf ook stalken moest ik jou zijn. Ik bedoel, zo'n knappe hond als mij, die wilt iedereen toch stalken." Een grijns verscheen op zijn lippen. Dit bedoelde hij nou, al die goede honden hadden andere soorten ego’s dan de slechte, vaak van die eigen dunken zoals deze hier. ‘Hahhaa, jaaj zo’n lekker kontje zou mijn maag wel vullen ja.. Maar jammer genoeg heb ik net mijn maaltijd achter mijn kiezen’ zei hij met de zelfde ongeïnteresseerde stem. Ondertussen bleef de hond hem nog steeds aankeken maar ondertussen was hij gaan zetten. Normaal was dat niet zo’n slim idee, van uit de zitstand kon je niet snel wegkomen maar om de hond te matsen en zichzelf ook trok hij er niet zo veel van aan, rennen met een lege maag was niet echt prettig. "Mag ik heel toevallig weten wat dat je naam is?" Hij trok zijn voorhoofd wat op en rolde wat met zijn ogen. ‘Mijn naam, is die zo belangrijk? Nouja noem me maar Deino.’ Zelf liet hij zich ook door zijn achterpoten zakken en plofte nonchalant neer op zijn kont. ’Maare, wat doet een hond zoals jij hier helemaal alleen? Verdwaalt? Ben je je leven zat? Anders wil ik je daar wel bij helpen hoor!’ Zijn mond hoeken schoven nog meer omhoog en hij fronste met zijn wenkbrauw.

OMG sorry voor de korte post,

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maybe it wasn't a good idea || Open. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it wasn't a good idea || Open.   Maybe it wasn't a good idea || Open. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maybe it wasn't a good idea || Open.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Do I see a little rainbow? ~ Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dog Fascination :: De Hoogvlakte :: Dark Roast-
Ga naar: